sandransjul

Musik i Juletid
Så här det att i min "familj" så är musik och har alltid varit väldigt central. Musik, musik och åter musik.  Och eftersom jag har en galet invecklad familj och många ingår <3 så blir MYCKET MUSIK från alla håll och kanter. Jag själv är kanske den som är minst "musiktokig"  av allihopa.  Men nu skall jag tala om min "lillebror" anledning till att " " är där, är för att det är min storasysters lillebror, sen har min storasyster en syster till som är min "syster"  och om jag forsätter förklara min familj nu så kommer ni tror jag är skvattgalen.  Så för att förenkla alltihop så skall ni nu få se min bror framför ett stycke på Piano.  Det är otroligt trevligt att ha en bror som spelar piano som han=D Supermysigt att på Julafton få höra levande Julmusik, Julmysigt och stämningsfullt=)