sandransjul

Julklapps-kommandora.
Idag har jag införskaffat lite fler Julklappar på nätet, sådär jag bara hälfte av släkten kvar nu , i år har jag och Adde bestämt att handla ihop alla klappar, han har ju haft billiga Jular varje år i och med att hans familj och släkt är så liten, jämfört med min. Stor familj= många Julklappar men som sagt så älskar jag att köpa Julklappar förutom att var ute dagen innan Julafton. 
 
Är en sån där bestämd klappshoppare,ingen velare. Ser jag en klapp som "blinkar" någons namn så blir det den. Jag funderar ofast inte så länge, känns det rätt så blir det den=) 
Men har märkt att jag börjar bli en tvekare på senare år men ingen fara på taket i år, för är ute i god tid =) 
 
Är ni bestämda klappshoppare eller tvekare och shoppar i sista sekunden? 
 
Hahaha märkte nu när jag leta bilder, hur snet toppstjärnan satt. 
2011:s Julgran kommer vi förevigt att minnas
I år blir den en ordentlig Julgran och närproducerad från pappas skog =)  
Skall försäkerhets skulle be pappa "installera" den med i foten;-) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Denise

Jag är i tid, har också ungefär hälften kvar!Dagarna innan julafton ska man bara ta det lugnt och njuta (:

Svar: Du har så rätt så rätt =) Njuta av lugnet=)
Sandra