sandransjul

Julbloggar
Är det fler som inte får upp sina inlägg på Julbloggar.se förrän flera timmar senare? eller är det bara jag? Mina inlägg har senaste tiden kommit upp flera timmar efteråt jag publicerat dom. Lite tråkigt:-/
#1 - Helly

det verkar vara så. vet inte om det har att göra med att det är så många bloggar. Poppis!

Svar: Ja tycker det poppat upp massa, vilket är superskoj men blir väldigt rörigt på Julbloggar.se, önska den kunde bli lite mer strukturerad upplagd så man såg bättre det "nya" inläggen=)
Sandra

#2 - Denise

samma här, hoppas de kan bli bättre(:

Svar: Ja hoppas på det =)
Sandra

#3 - Julbloggen - Min Vintersaga

Ja, tyvärr upplever de flesta det så :/ trycket på sidan har nog inverkan..

Svar: Ja så kan det vara :-/
Sandra

#4 - Madeleine W

Samma för mig! Jättetråkigt! Vissa bloggars inlägg verkar komma upp direkt men aldrig mina.

Svar: Kan du nog har rätt i, då hör jag nog till din kategori jag med :-/
Sandra

#5 - Elin

Samma här! Kan ta upp mot fem timmar.. helt galet länge! Mailade en tjej om det och hon tror dock inte att det kommer förbättras utan snarare tvärtom eftersom det blir fler och fler julbloggare.

Svar: Å känner igen mig allt för väl. Anade att det var något sånt:-/ för hårde belastning.
Sandra

#6 - julmust.blogg.se

Är tyvärr så för mig med, dock tar det ungefär 1-2h innan mina kommer upp.

Svar: Är lite irriterande, men bra det går fortare för dig=)
Sandra