sandransjul

Snart lika gammal som Tomtemor själv.
Har besök denna helg är barnvakt till en av min bästa vänners 2 barn.  =) Trevligt med lite liv och rörelse. Den ena är  5 och andra snart 2 år . 2åringen brukar sova hemma hos oss då och då men 5 åring hade sovprämiär. Vet själv hur svårt det var ibland att sova borta när man var yngre=O Men det gick hur bra som helst =) 
  I alla fall, igår när vi satt och åt lunch så frågar 5 åringen  
 
- Sandra, har du haft Adde i din mage? kom han ut ur din mage?
 -nej ( skrattar tyst och funderar på hur han menar) 
- Trodde du att jag var Addes mamma? frågar jag
- Ja
 Efter en stund när vi rättat ut alla frågetecken, varför jag och Adde bodde ihop och vem Addes mamma var.
Så frågar jag hur många år han tror jag är? 
 5 åringen: 37. 
 
Skall tydliggör här nu att Adde är min sambo och han är 5 år äldre, men ser väldigt ung ut så jag kan förstå att han trodde Adde var yngre,  men att jag såg så gammal ut att var både mamma till Adde och 37 år är ju skrämmande.
Är 13 år tills jag fyller 37 =p
 
Så kära familj i år önskar jag mig bara ungdomliga saker och antirynkkräm. ;-) 
 
 
Nej om man skulle ta och ta sig en kaffetår medans man väntar på pensionen;-) 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Helly

Å så gulligt! Nej ta inte åt dig, jag blev ofta kallad för tant när jag var 16 och sommarjobbade på Gröna Lund. Och vad jag vet så såg jag snarare ut som 12...

Svar: Hahaha skönt och höra :-D
Sandra