sandransjul

Snö, premiär och Julkalender
Så där jag, nu var premiären av Julmusikalen avklarad och jag tyckte det gick toppen trots lite nerver och imorgon kör vi igen=D  På väg till lokalen idag så gick jag i ett vitt snöigt landkap supermysigt men väldigt halt. Drutta på rumpan, ajaja! men som sagt såg ut som en saga så vad gör ett eller två blåmärken då=D 
 
Tänkte slänga ut lite bilder på mitt Julpynt som kommit upp, har lite ångest angånde placering i fönstert, då det är spröjsar på våra fönster men huvudsaken (tills jag köpt krokar) är ju att vi ser det=)  
 
Idag öppnade jag även första luckan i min Julkalender från Bodyshop . Var någonslags handsprit med citrondoft, vilket passar en "bakterierädd "  nisse som mig=D  Och självklart såg jag Grevens återkomst på svt imorse, kanske kan bli bra och underbart att musiken var den samma, förhoppnigen är stor som sagt=) 
 
 
Klart kocken skall ha Julfint vid sin spis, så Julematen blir riktigt god=D 
Imorgon är det dags, 1 advent=) 
I mitt köksfönster är det Jul=D ( fattas en "pinne"  till gardinen) 
Hoppas på Julgäster i gästrummet=) 
Vardagsrummet =) Där Julgranen snart skall ställas=D 
Julbädden=) 
Blev även Jul på badrummet med denna bonad och ett doft ljus med Apelsin och nejlika.