sandransjul

Halka och Julmatsplanering
Sådär ja!  årets första skada, om en inget allvarligt så gör det så Jävla ont i benet, haltade hem sista biten... Var ju glashalt på vissa ställen ute... Men börjar redan kännas bättre, får krypa ner i ett bad sen och hoppas det släpper.
 
I all fall så kom Adde på att han nog ville göra Viltpate och någon pastej till Julbordet, så nu får vi åka och hämta lite älg hos pappa jägaren. Synd jag inte tycker om vare sig pastej eller paté . Jag å andra sidan är ju så kräsen med maten att det är pinsamt. Men är ju trevligt med hemlagat till Julgästerna.
 
Nu kanske det låter som att jag skall ligga på sofflocket under Julförberedelserna men det är jag som ansvar för Julklappar och Julafton. Som sagt är jag Julgenralen ;-) Arbetsledare kanske man kan säga!  
 
Och jag tyckte jag hade sånt flyt med Julklapparna men nu börjar min entusim svalna, har några klappar kvar och dom är liksom dom svåraste att handla till, blir tokig... Skulle behöva ta mig till Uppsala men att springa runt med alla galningar där, känns även det som ett företag. Får kika lite till på nätet kanske hittar klapparna som är kvar om jag kollar ordentligt =) Är ni klara med alla klappar? 
 
 
#1 - Maries strålande jul

Jag är klar med de flesta klapparna men har precis som du de svåraste kvar.

Svar: Ja och tycker det alltid är samma folk som är svårast att köpa till , varje år=P
Sandra