sandransjul

Röda mulen
Ja det enda Juliga som händer här hos mig är att jag åkte på en dunder förkylning och har en näsa som Rudolf med röda mulen.
Sen har det varit lite andra bakslag som gjort att mina glada Julkänslor har fått göra plats för andra "känslor"
Så för att muntra upp mig själv och inte dra ner glädjen i Julbloggen så lägger jag upp en rolig Julsång som alltid får mig att skratta lite grann ;-) 
 

Dogge Doggelito- Feliz Navidad 

på svenska från Lilla Kotten sjunger Julvisor 

 

 
#1 - Wladimir aka Xmasfreak

Underbar låt på kanske den skönaste barnjulskivan på år och dar "Lilla Kotten sjunger julvisor" det finns fler pärlor i den skivan. Hoppas låten muntrade upp dig.
Har nytt adress http://xmasfreak.blogspot.se
Hoppas att allt vänder och ser fram emot att få läsa mer från dig i höst.

Svar: Ja visste e den bra Lilla Kotten... =) Gillar den skarpt=D Jag ser fram emot att läsa din Julblogg med så länkar din nya adress=)
Sandra

#2 - Lisas Vinterland

Får hoppas du kryar på dig!

Svar: Tack:-)
Sandra

#3 - rosieklund

Tråkigt med förkylningen. Krya på dig!

Svar: Tack:-)
Sandra

#4 - Helena - Hellys Jul

Usch å fy! Hoppas båda hälsan och känslorna kommer till rätta. Ta hand om dig, passa på å bläddra i jultidningar och böcker och dröm dig till mysiga stunder. Krya krya!!

Svar: Tack =)
Sandra

#5 - Anonym

Jag gillar också Feliz Navidad även om den inte har någon svensk tradition.

Svar: Ja den är härlig=)
Sandra