sandransjul

Lite Julsaker

Köpte en ny Julmugg ute på landet =D 29kr på prisstopp

Var en sväng på ÖoB där var det Jul=)

 

Var förbi på city gross i Bromma på vägen hem där hade det också kommit

in massa Julsaker =D

Så nu har jag rekat vad jag skall köpa till Advent och Jul=D

#1 - Lisas Vinterland

åhherregud, nu MÅSTE jag iväg och spana julsaker :P har inte sett en julgrej uppe på nån affär ännu, men då har jag ju inte ens kommit iväg så!

#2 - Kikki

en massa julgrejer ju :) Det dyker upp mer ch mer på butikerna nu! Jag längtar efter att sätta igång med julbaket :)

#3 - Sandra

Ja nu börjar det ta fart i butikerna =) ljuvligt och vad sugen man blev på Lussebullar angånde Julbak. =D

#4 - Victorias Jul

Jag blir så avundsjuk för där jag bor är dom så seg så det har inte fått upp några julsaker, men jag har fått föra om en butik här i stan som tydligen fått fram julsakerna så jag ska försöka ta mig dit i morgon tänkte jag.