sandransjul

Pepparkakshus

Blev så impad när jag gick in på  Min Sagojul och såg alla fin pepparkakshus dom gjort i skolan=)

Å önska man hade det tålamodet,fantasin och framför allt talangen. Tyvärr besitter jag inte själv det men har andra i närheten som gör det, min "styvsyster" bland annat hon kan baka och göra konst i bakverk hon.

Kolla in hennes blogg Moster bakaroch se hennes pepparkaks hus.  Efter att sett dem på Min Sagojul och hennes så får man fan ångest...

 

 

 

 

#1 - Lina

SV: Husen ska stå där hela julen, så jag vet inte vad som händer med dem. Men det enda rätta vore ju att de som gjort dem får göra vad de vill med husen!



Och nej, nej nej. Inte ska du få ångest. Varje hus har sin charm :D

#2 - Stockholmsjul

Vad duktig din styvsyster är!! Jag är jätte imponerad! :)

#3 - Sandra

Lina: Kanske nån som nallar i förväg för det såg väldigt gott ut=D



Stockholmsjul: Ja hon har talang för godsaker=)