sandransjul

Lucia

Hoppas ni haft en bra Lucia:) Sett några Lussetåg? Jag har sett några stycken både på tv och i verkligheten.

Igår efter jobbet handlade jag Julklappar så underbart det var att strossa runt och leta klappar sen bakde jag å Adde Lussebullar=) Mums

Så imorse medans jag gjorde mig iordning för jobb så kollade jag på Luciamorgon och åt LussebulleDagen började mysigt men sen blev det mindre roligt:( Hittade en parkeringsbot på rutan på 550 kr lagom till Jul:/Hade glömt det var städdag igår:/  Där blev jag upprörd och sur drog ner stämming rejält.

Sen flöt dagen på med massa Lucia och var trevlig=) men på slutet av dagen fick jag så jävla huvudvärk och ont i nacke och rygg skakade och det bara spännde i hela skallen. Bara försöka överleva resan hem, tur man har goda vänner så man slipper ta bussen å må piss. När jag skulle gå ut ur bilen trodde jag fan hela huvudet skulle trilla av:-/ Japp spänningshuvud och spänningar i nacke och rygg tror jag, stessad och behöver ledigt=(

Efter att somna till reprisen av Luciamorgon  och en het vetekudde så blev det mycket bättre och efter en varmdusch ännu bättre=)  Men överlag var det en väldigt mysig Lucia trots allt.   =)

 

 

 

 

 

 

#1 - Elin

Hej!

Vad segt med parkeringsböter :( Jag fick också en för ett par veckor sedan på 500 och man tänker direkt att de pengarna kunde man haft så mycket roligare för :P Segt, men vad gör man..

Kul att du för övrigt hade en fin lucia iaf :) Borsett från huvudvärk. Stackare. Hoppas du haft en problemfri dag idag i alla fall! Kram

#2 - Lisas Jul

Det enda lussetåg jag såg var på tvn :) önskar jag fick se i verkligheten också, men det var tiden man gick typ högstadiet jag fick det! Det var mysigaste dagen i skolan alltså :)

#3 - Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Hej!

Förlåt om jag stör men tänkte bara tips om att jag just nu lottar ut en juldesign ;) Intresserad? Kolla in http://jojjjjoh.blogg.se/jojjodesign/2011/december/utlottning-2.html



God jul!

#4 - Sandra

Elin: tack för omtanken:-) böter suger som fan :-/ men sånt är livet:-) hade du en trevligt på lucia?

#5 - Sandra

Lisa: Ja var ju supermysigt med Lucia i skolan:-)

#6 - Sandra

Jojjohs: tack för tipset:-)