sandransjul

Lussebullar

Igår tog jag å Adde en tur till Arninge centrum för att kolla in julklappar och shoppa lite på öob bland annat en mop med hink, behövdes verkligen här hemma, låg och skurade golven till 1 advent. ;) men rent blev det.

Igår kom det även snö hos mig :) jag kallar det snö i alla fall och idag låg det till och med kvar lite, lite på backen=) Blev så glad att jag köpte Jill Johnsson Julskiva, Fanns några fina låtar på den=)

Nu  börjar man känna känslan av Julen  =D å mer skall det bli för imorgon skall det bakas lussebullar på jobbet.

Sen imorgon efter jobbet blir det nog att bege sig ut på klappjakt =D

Å denna vecka skall vi ju baka lussebullar och lite Jul godis hemma med =)  Och ta oss till Skansen Julmarknad.

 

Lite bilder från glöggfesten i lördags=)

Hade hoppast på snö men var fint i trägården ändå med

lyktor och marshaller=)

 

 

 

 

 

 

#1 - Lina

Mys, mys, MYS! Jag ska baka lussekatter i skolan imorgon och pepparkakor för andra gången i helgen :D

#2 - Lisas Jul

Kul du också börjar känna julkänslan! :D

#3 - Malin

Har du sett Postens julkortskampanj på webben? Fota levande grisar och tomtar, direktsända från en lada i Småland, och skicka som riktiga julkort hem till alla kompisar. Massa härlig julstämning! Spana in sajten här: julkortifarten.se

#4 - Sandra

Lina: å vad härligt å baka så mycket=D



Lisa: Ja äntligen :P



Malin: Trevligt tips:-)