sandransjul

Det närmar sig med julesteg

Mindre än en vecka kvar till Julafton, ja är blandad känslor för en Julälskare men det är fortfarnade det bästa kvar... Sen jag skrev sista i onsdag har jag hunnit med massa bland annat hämtat ut massa Julklappar och slagit in.

Åkte i fredags till landet för att lämna och få lite Julklappar och klädde Julgranen i stugan =)  Pappa hade huggit en lagom stor som nu står pyntad och fin tills vi kommer ut till efter nyår.... Å igår var vi på fest i skogen och på väg hem började snö:)  Men på morgonen var det knappt en fläck kvar:/ Men fick se riktig snö i alla fall=)

 

Ja fick ju lite klappar med av min vän Sara fick jag ett set med lavendelduschkräm, kräm och tofflor. Jag som älskar lavendel=) Sen fick jag en drös klappar av Pappa och M men dom spara jag=)  Adde fick en Per Morbers stora matresan av pappa och M...

Jag hann dela ut massa klappar till släkt och vänner. Och alla verkade nöjda=)

 

Ja imorgon börjar Julveckan jobbar  måndag, tisdag, onsdag och torsdag=)  Den 23 tar jag ledigt  för att fixa det sista klapparna om dom ej är klara och vila upp sig inför Julafton=)

 

 

 

Glad 4 Advent=D

 

 

 

 

#1 - Lisas Jul

Mysigt ha en julgran på stugan också :) Glad fjärde advent själv!! :)

#2 - Sandra

Tack=)