sandransjul

Äntligen Juledig

 

Ja äntligen nu jävlar är jag fri =) Uräkta språket men är så glad att få lite ledigt nu... Skall in och jobba två dagar i mellandagarna men det kan ju knappast räknas;) Sammanlagt 15 dagars ledigt underbart är så glad att jag vill gråta. Det är enkelt att röra mig ;)

 

Imorgon är det dan före dagen, jag skall sova längre än till 6.30 gå upp titta på tv utan att behöva sätta frukosten i halsen för jag skall stressa till bussen. Sen skall vi bege oss ut för att leta dom sista klapparna och glitter till Julgranen.

Idag efter jobbet åkte jag till Karlaplan och handlade några klappar och lite Juldricka på systemet sen blev det att hämta lite fler paket på tobaken och till min glädje hade han Bingolotter till uppersittarkvällen, så nu blir det att spela Bingolotto imorgon den 23, var säkert 10 år sen... Så nu jävlar Jan Bylund och Lotta ger nimig vinst så lovar jag att spela mera;)

Imorgon skall även Julgranen enligt tradtion kläs=) Älskar dagen innan Julafton, det liksom killas i magen den dagen. =)

Och vet ni det står ett jättepaket till mig från min man, undra vad det är=) Sen var svärmor och svägerskan här och lämnade Julklappar åt mig undra vad det kan vara:-)

Väskan är packad inför Julaftonresan och biljetterna ner packade i handväskan, måste hitta en sätt att få med alla klapparna till familjen på tåget=) Imorgon blir det att leta kassar:-)

Nej nu skall jag lägga mig på Soffan och Njuta av ledigheten som imorgon är på riktigt=)

 

Vår Julgran hemma 2010 =)

 

#1 - Bella

Så skönt för dig att vara ledig, det är du verkligen värd,njut av den , fint o se folk som uppskattar de lilla, ha en underbar jul nu <3 Bella