sandransjul

Julklappsspaning
Efter jobbet idag, min tidiga dag så åkte jag till stan för att se mig omkring med min vän Bellan.
Vi kollade inne på Åhlens, vilket är en bra affär för Julklappar enligt mig=) sen var vi in på Clas Ohlsson, Hm,Br och Indiska. Fanns massa Julfint på både Åhlens och Indiska. Nästa vecka till Lönen får jag nog bege mig dit igen.
=)  Blev mest fönstershopping och lite ideer till Julklappar för min del, men jag kom i alla fall hem med 2 st Adventsljusstakar och en lite present till en vän.  Inne på Br hittade jag massa roliga Julsaker bland annat sjungande tomte, Julhund och pingvin=) Vill ha!



I morgon medans jag tvättar skall jag ner i källaren och leta efter Julpyntet så jag vet vart jag har det tills nästa helg=)   


Idag är det den 19 november då är det Elisabethsdagen vilket betyder att alla flickor i vår familj har namnsdag=)
Även min svärmor och ena svägerska har namnsdag, så Grattis till oss=)

I vår familj var Elisabeths dagen väldigt speciell när jag var liten. Då kom mormor, mormors syskon, morfar och lite fler släktingar så bakade vi pepparkakor och gav varanadra presenter.  Varför har jag aldrig tänkt på men roligt hade vi=)




2 st av dessa köpte jag på Clas Ohlsson för 39 kr=)