sandransjul

Julmys
Idag var det sovmorgon ,sen  upp och städa.

När vi nästan klara med städning så kom Svärmor och Svägeskan Bella för att Önska oss en God Jul med en fin Julblomma=D Adde skall ju fira Jul med de men jag far till min syster och hennes familj, mamma är där också=D

Jag och Adde fick lite klappar i förskott=D Jag fick en bok jag önskar mig varje jul=)
Mord under granen där det är deckare som utspelar sig i Juletid=) Perfekt lektyr att läsa på tåget på Julafton=D
Tänk att det är mindre än 1 vecka kvar till Julafton, det är blandade känslor för en sån som mig=) Men längtar till att träffa familjen och ha en mysig Julafton...

Efter att svärmor och Bella åkt, slog jag in Julklappar och lyssnade på Julmusik med tända Juleljus.
Mysigt=D Adde fick hålla sig ifrån köket för det var hemlisar till honom med.

Nu blir det en lugn kväll, med fläskytterfile och klyftpotatis och lite glögg kanske.

Imorgon är det 4 advent=D Och mer Julklappsshopping.