sandransjul

Julklappar och Julkort
Så 2 advent började med lite frukost, sen lite lugnt och ro lyssande på Julmusik=)

Sen drog jag mig in mot stan men hamnad på Fältan istället dög det med, där insaffades Julklappar och Julkort=)
Köpte även 2 st gästhandukar med God Jul på=) 

Nu har jag skrivit Julkort till nära och kära, ja dom flesta, fattas 2- 3st.  Första omgången läggs på brevlådan imorgon=D

Och Julklappar hann jag köpa också ganska många faktiskt och blev klar med Julklapparna till S och B som kommer nästa helg för att umgås och byt klappar=) Vi brukar ju byta paket på Nyår men i år är första året på 3 år som vi inte firar ihop, så vi skall ses i helgen och gå på Julmarkand på Skansen och njuta av Julmyset:D Blir nog mer Julklappas shopping om jag känner mins flickor rätt eller snare SHOPPING.

Ser vi fram emot=D


Så nu skall kvällen ägnas åt att njuta avsista timmarna på helgen för morgon är en lång dag...
Och veckan har massa att erbjuda=D 




Njut av Julmyset för dagarna går fort=)