sandransjul

Julgran
Vi har köpt en Julgran=D En riktig, inte i plast.  Den står i källaren och väntar på attt få komma in=)
Den 23 skall den kläs, får se hur det går med katterna och mina "antika" kulor;)

Efter att ha köpt och hjälpt Adde att bära hem och ställa den i källaren så begav jag mig till Fältan för att köpa Julklappar, gick ju sådär men hade lovat mamma att köpa Julklappar till Syrran från henne och det kan jag bocka av från listan.  Men jag har fortfarande 5-6 st klappar kvar att handla, bland annat till Svågerna, svägerskan, systerdottern, svärfar och Adde.  Men nu tänker jag inte bege mig ut förän den 22 efter jobbet, skall kolla på nätet vad jag skall ha sen bara in och köpa det sista.  Den 22 får man ju lön också=D 

Då jävlar blir det Julklappsshopping=D Skall vara helt galen som dom andra tomtarna som stressar runt dessa dagar, springa runt och se lite sur och trist ut, hahah nej jag älskar att Jul"stressa" då lever jag=D

Imorgon är det jobb som gäller men känns ju knappt som det eftersom det är Julveckan, imorgon stänger jag=D
Måste verkligen ta med lillejulgranen jag tjat om, imorgon...

Om en stund blir det att bege sig att handla lite Julegott=D


Underbart är Julelivet=D



Glad 4:e och sista Advent.=)





Snön föll, föll och föll



Julklappar=D


Julbäddat=)
#1 - bella eken

MYSIGT

#2 - Emelie

Va mysigt ni fått det i sovrummet!

#3 - Sandra

Tackar=)