sandransjul

God morgon Julafton
Jag å Adde höll oss vakna en stund efter att Julafton kommit inatt så vi öppnade våra Julklappar till varandra inatt=)
Verkar bli våran ny tradition. Vi drack glögg och öppnade våra klappar=)

Jag fick av Adde: En lila fleccetröja, En ny handväska, en korthållare med Mumin på, En lila kopp, en Lila skål och en doftpåse som luktar lavendel=)

Av mig fick Adde: En stekpanna, Bok, Parfym, Strumpor och Dvd med Mcgayver.


Sen somnade jag gott=)


Nu är det Julaftonsmorgon och vi skall snart äta Julfrukost. Jag kollade precis på Julkalenderns sista del.
Var faktiskt en bra Julkalender enligt mig=) Har både hunnit med att måla naglarna Julröda och dricka Julte.
Efter Julfrukosten bestånde av Julvört, köttbullar, rödbetssallad och Tomtegröt.
Så skall ja ta alla Julklapparna som skall med upp till min familj och släkt. 

Sen skall jag så smått bege mig mot Centralen för att åka tåg, hoppas man kommer iväg eftersom tåget redan nu är framskjutet i 10 minuter. =) Men vi hoppas på det bästa.


God Jul...