sandransjul

Vilka jävla tomtar är
Är folk så här i Jultid, var helt galet inne i stan (Stockholm) fan otroligt, det enda jag hörde var ursäkta, det flesta var i alla fall hyggliga men sen fanns det ju  galningar som for runt.
Personalen var otrevlig på dom flesta ställena med, jag menar e ju för fan Jul, då får man fan bjuda på ett leende.
Inte så att ni  hade kö ut på gatan. å en idoit som tugga tuggumi med, det är det värsta som finns expetider som tuggar tuggumi.
Ja tror ni jag hann klart med dom sista klapparna? Nej! vart så stressad av alla människor så jag blev lika grinig som expediterna.  Hittade 2 av 5 Julklappar:( Å en Julstjärna.
Får åka in och stressa med dom andra störda tomtarna imorgon.
Är inte nöjd nu :(

Men är i alla fall nöjd att jag fått iväg det flesta julklapparna jag redan köpt  med svågern. Mycket bra=)

Nu skall jag faktiktiskt luta mig tillbaka för att kolla på Ghostwispeirer och njuta av ett glas vin=)

Det fixar sig imorgon=)