sandransjul

Lucia
Idag skall vi på Skansen Julmarknad och se Sveriges Lucia. =)
Och idag är det ju 3 advent med å vad fort dagarna går nu.

Igår pajade ena elljustaken i fönstret och jag blev lite arg men får försöka fixa nåt ser ju förfäligt ut för det ena fönstret.
Men: trumvirrel
Lussebullarna igår lyckades =D Kesella är grejen.





Hahahaha min Luciakrona då jag var Lucia i gymnasiet,
å hjälp vad stearin jag hade i håret efteråt.


angånde Lucia: Skall Lucia var ljushårig eller mörkhårig.?


Jag har alltid tyckt att Lucia skall vara mörkhårig, när jag var yngre för att jag själv var mörk och ville
så gärna vara Lucia;) Men idag kan jag tycka att det är fint med en mörkhårig för det blir en brytning i allt
det vita. Men smaken är som baken. Huvudsaken att hon lyser upp och har ett ansikte som sprider gjädje.




Är 3 advent idag med :)