sandransjul

3 december
Yes det går fort nu, lite för fort man hinner ju knappt njuta:) Livet liksom passera otroligt fort förbi, dagarna springer förbi, man blir äldre, människor försvinner ur en liv på olika sätt.  Därför är vikigt att stanna upp och dra in luft och njuta av det lilla (stora) man har. Uppskatta människor man tycker om.

Det är man ganska dålig på i vardagen, livet är ibland motigt och ibland förjävligt. Men det finns alltid stunder att uppskatta.

Idag uppskattar jag att det är frost ute och att dricka Julkaffe ur min fina julmugg medans jag hör på Julmusik på
Vinyl 107, som spelar Julmusik hela december. Hahaha blev mycket Jul i detta men är ju en Julblogg så.

Idag har jag inget jobb, så idag är jag ledig har redan dammat lite och fixat.
Tanken är att det skall handlas Julklappar idag, Köpte en till min syster igår som jag tror hon blir glad för:)



Nu tänkte jag hylla någon/något lite som betyder mycket för mig:)

Dagens
går till: trumvirrvel drum drumm

Till min farmor Alva som lärt mig om livet och alltid varit en stor del av mig.
Från min barndom har farmor alltid betytt mycket och gjort en lycklig varje sig det varit med visa ord
eller världens bästa bullar.  Må du leva för alltid för det göra du i mitt hjärta.


Imorgon delas ett nytt pepparkakshjärta ut:)