sandransjul

14 december
Idag grattar vi faster I som fyller  jämt :)  Idag har jag jobbat efter möte med chefen jag skall jobb för nästa år.
Den 7/1 börjar jag mitt nya jobb. =)
Imorgon och onsdag skall jag jobba också, drar in lite pengar till januari:)

Ja just nu sitter jag och kollar Julklappar på nätet:)
Hittar mest saker til mig själv;)
Men lite klappar till familjen skall jag väl finna:D

Nu till goda nyheterna, idag föll snön  ett bra tag:)
Det skall tydligen bli en vit, snötäckt Jul i år i stora delar av landet:)
Det låter bra det tycker jag:)

Idag prata jag med syrran som håller i Julkalaset, min uppgift blir nubbesallad, ost och kex.
Det borde jag klara. =)

Och idag har jag jobbat efter möte med chefen jag skall jobb för nästa år.
Den 7/1 börjar jag mitt nya jobb. =)
Imorgon och onsdag skall jag jobba också, drar in lite pengar till januari:)
Var även ner i källaren, å optimist som man är tänkte jag att den ljusstaken jag hade över i källaren skulle funka men tjji fick jag! Men men nu får det väl se märkligt ut i våra fönster.  Är fint ändå=)

Nej nu måste jag kolla klart på klapparna.

Ha en bra december kväll, hoppas ni kommer ut genom dörren imorgon, så det inte snöat in:D